DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 26. februára 2018

CRITICAL MADNESS "Panoptikom" CD 2009 (Lecter Music agency)

Aj keď som už tu pár krát recenzoval grind maniakov CRITICAL MADNESS, ich druhé album , ešte z roku 2009 som nemal tú česť a verte mi, že som asi urobil chybu, keď som si ju nechal prekĺznúť medzi prsty. Fakt som čumel,aký poctivý a spráchnivelý gore grind tu predvádzajú! Úplná paráda, ako keby som hodil do jedného mixéra Regurgitate,Dead Infection a Agathocles, nalial k tomu krv a poriadne to premiešal.
Proste radosť to počúvať. Jednoduché, punkové riffy, poriadne groove, šialené bicie a poriadny murmur. Totálny old school ako remeň. Navyše zvuk tiež zabúja ako hrom. No poviem Vám na rovinu, som z tohoto CD unesený,lebo v tak dobrej kvalite, tak starú formu gore grindu hrá už len naozaj málo kapiel. Zväčša sa každý preorientoval na tupa tupa sračky v domnení, že tým na Obscene zaujmú. Toto je stále poctivá rezničina!!! Až miluješ hore spomínané kapely, tak neváhaj ani na minutku, Za lacný peniaz dostaneš poriadnu, kvalitnú dávku ,starého ,poctivého gore grindu.
Nemôžem nič, len odporúčať!!!!
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: