DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 1. januára 2018

Toto sme počúvali v roku 2017

Majto Cagala:


ADACTA – Tma LP 2015

Tento album je pre mňa dlhodobo skvelým sústom. Sú na ňom skvelé songy (Úzkosť, Z mostov stúpa dym, Katastrofy, Zuby závisti, Zlosť) a je obdarený skvelým zvukom. Jeden z dlhodobo skvelých titulov slovenskej hc-punk scény.


DEZERTER – Wiekszy zjada mniejszego LP 2014

Poľský punk so všetkými typickými prvkami, ktorý táto kapela produkuje už cez 30 rokov. Skvelé melódie, chytľavé songy a texty na úrovni. Počúvam ho už pár rokov častejšie ako staršie tituly, no užívam si ho rovnako ako keď som ho kúpil. A hoci sa mi spočiatku nezdal až tak namakaný ako predošlý „Prawo do bycia idiota“, s každým ďalším vypočutím mi odkryl svoje krásy.

DOGMA INC – Blacksun Flowers CD 2017

Nový album Dogma Inc. musí chytiť každého, kto kedy holdoval extrémnej muzike. Opäť iný ako predošlý titul, opäť posun. Myslím, že ešte dlho neopustí môj playlist.

HOLLYWOODFUN DOWNSTAIRS – Reactions LP 2015

Novozélandské trio a ich album, ktorý som kúpil na jednom z ich koncertov. Ťažko žánrovo zaraditeľná vec, rovnako ťažko sa vstrebávajúca, pritom ich mix punku a noise rocku je jedinečný.

SAMORAST – Samorast 10“ 2017

Táto kapela je pre mňa živou vodou našej hardcore-punk scény. Som rád, že vznikli a nahrali tento skvelý titul.


Jan IP :


Despise You / Coke Bust split 7“EP

Despise You vždy boli, sú a navždy budú mojou top bandou a na tomto splite to len potvrdili. Surový, priamočiary a nekompromisný hardcore violence na plne gule. Coke Bust majú za bicími Chrisa Moora a toto je jedna kurevská výhoda. Perfektný hrad core no na ich prvý full lenght to nemá. AJ napriek tomu je to však pecka.

SxOxTxEx / Raw Noise Apes split 10“LP 

 Maďarský SOTE sú BOMBA. Tu netreba písať nič viac. Momentálne najlepšia grind core kapela široko ďaleko. Raw Noise Apes z Grécka si tak isto pripravili poriadnu porciu old school grindu a to všetko na mojom milovanom 10 palcovom formáte. Grindery neváhajte ani sekundu!!!!

Triac / Sick/Tired split LP 

 Obidve kapely mixujú rýchly grind s ťažkými power violence peckami a obidve kapely to robia kurva dobre. Toto split LP je poriadne rýchla jazda. Nedá sa to počúvať len tak na jeden krát, ale musím to otáčať na gramci do zblbnutia

Lack Of Sun / Black Aspirin split kazeta 

Neni nič krajšie ako pekne urobená kazeta. Lack Of Sun je nová banda Zubára a Méďu z Controlled Existence, kde drhnú valivý dvojkopákový death metal s parádnymi temnými melódiami. Skutočne skvelá nahrávka. Black Aspirin je pomalší sludge metal trochu v štýle Electric Wizard.

Death Toll 80k ‎“Step Down „ LP 

 Zaprisahal som sa, že nikdy nebudem písať o muzike z internetu no tu mi to nedá. Táto LP vyšla oficiálne len pred nedávnom a zatiaľ som nestihol skočiť po originály. Už pri prvých zmienkach o novej doske od týchto maniakov som bol vzrušením bez seba a nevydržal som čakať na to, kým ju ulovím niekde v distre. Step Down je totálny masaker a Death Doll 80K svojou novinkou rozjebú všetko na padrť!!!! Toto kurva musím mať nech sa deje čo chce.


RadoKAZ:


Black Magic SS "Kaleidoscope Dreams" CD

psychedelic occult rock, ako žáner ma to nijak moc nebere, ale títo australani to hrajú ako heroin, pustíš raz a nevymeníš CD pol roka. skvelá muzika k pivu, k tomu lacné hákenkrojce, mne to nevadí, pusti si to a nebude ani tebe, prisahám skús.

VOM "Initiation" MC
malá, nenápadná kapela zo škótska s novou nahrávkou po 4 rokoch, ani neviem ako to opísať, noiserock/postpunk, trochu Skullflower a veľmi z ľahka prastarý The Cure, zamotaný, uletený jam z jaskyne, má to groove, skvelá vec, VOM je jeba!!

Spastic Amoebas s/t MC
keď sa dá dokopy Doug Long (Hellnation, Brody's Militia, Erectile Dementia atď), Stumblefuck (Rupture) a Food Fortunata (Sockeye, Pile Of Eggs, Breathilizor atď) a spravia, nech už to je hocčo, môže to nebyť v mojom topfive? len sa pýtam ...

Poison "Hölle Und Vernichtung" Complete discography 84-87 Box

mám doma zo 20 boxov, ale tento je najlepšie spravený aký som kedy videl a ak sa niekedy hovorí o nedocenených kapelách, tak nemecký Poison je jedna z najviac. popiči totálny nemecký thrash osemdesiatych v prevedení aké si stopercent zaslúžili.

The Mickey Guitar Band feat. The Gerogerigegege ‎ "From The Deep" LP
toto vyšlo len nedávno, ešte som to nepočul, mám to na ceste



Lepra:

NAPALM RAID "Wheel Of War" 12"LP 

Milion kapiel hrá dis beat,ale týto Kanaďania to vedia urobiť originálne na jednotku. Je tam chémia, kvôli ktorej ich odlišujem od tých milion ďalších. Absolútny top pre mňa!

MORBID ANGEL "Kingdoms Disdained" CD 

Parádna vec ,ktorá mi pripomenula, prečo som onehdy časov vlastne počúval death metal. Absolútne veľdielo, ktoré pripomenulo tým vyumelkovaným sračkám, čo sa pod nálepku death metal skrývajú, že takto sa to má robiť!!!

SEVEN PAINFUL "Entrophy Of Soul" CD 2017

Nenápadná Slovenská kapela s ostrieľanými harcošmi za batériou, natočila parádny mix starého sveta s novým. Mix všetkého čo sa v tvrdej hudbe otočilo. A to prosím pekne, fakt leze do uší ako Alien.

DEAD INSTRUMENT / P.L.F. split 7"EP

Milujem Dánov Dead Instrument.  Absolútný ,megaintenzívny grindcore tornádo! Toľko energie v tak krátkej minutáži, sa len tak nevidí.

JESU / SUN KILL MOON  split CD

Justin Broadrick je môj hrdina a pionier v objavovaní nových dimenzií v muzike. Týmto albumom objavil zase ďalšiu. Kombinácia sludge muziky s recitovaným vokálom, je proste úchvatná!

Žiadne komentáre: