DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 7. januára 2018

AFTERLIFE "S/t" 12"LP 2017 (Phobia Rec./Pureheart)

Čisté prekvapenie z labelu Phobia, kde už predsa len človek je zvyknutý na Švédske d beat brúsky a tu zrazu žánrovo odlišné,aj keď motiváciou na tej istrej strane brehu stojace. AFTERLIFE pochádzajú z Čiech a hrajú úplne melancholickú, metalovú záležitosť, ktorá je plná vybrnkávačiek, uvrieskaného HC vokálu. Ono teraz tieto novšie záležitosti majú na to takú škatulku, že postaapokalyptický HC/post metal. Keby to vyšlo začiatkom 90tych rokov, tak si to prisvoja na sto percent metalisti a zaradia do vyzrievajúcej Doom scény. Píše sa však rok 2018 a na tento štýl existujú už asi desiatky škatuliek. Ja by som so svojim starým pohľadom na svet asi povedal, že je to mix a zrážka kapiel,ako Anathema/Neurosis.
Každopádne, sa to príjemne počúva, skvelé melodické linky gitár, ktoré občas celkom geniálne dokážu podtrhnúť melancholickú časť skladby. To toho občas čiste noise party v podobe pískajúcích gitár. Môj favorit je posledný song "The Key Of Life" , kde sa mi strašne páči na začiatku to noisovo znejúce vybrnkávanie a celkovo vláčnosť celej skladby a v neposlednom rade, parádny hlavný riff.
Celkom všetky 4 skladby znejú parádne a nenašiel som tu doslova, nejakú slabú chvíľku ,takže čas určený, je využitý podľa mňa na 100%.
Pre mňa osobne prekvapenie a rád si ich pozriem niekedy naživo!
-Lepra-

BANDCAMP
PHOBIA RECORDS

Žiadne komentáre: