DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 1. júna 2017

FLESHLESS " Dethroned In Shadows" MCD 2017 (Nice To Eat You Rec./Slovak Metal Army)

Netradičné, dvojskladbové EP od tejto death/grind smečky. Nebol som zvyknutý , že by boli chlapci zástancom krátkých songov a tak mi vŕtalo hlavou, prečo toto ep? No po spustení prvého songu som pochopil. Chlapci menia štýl a pravdepodobne toto EP je asi nejakým predvojom a tak isto sondou do duše fanúšika Fleshless, že ako túto zmenu asi príjme. Nebojte sa o žiadnu veľkú zmenu sa nejedná, len pribudlo veľa melodie, výraznejších riffov, chytľavejších pasáží. Vokál ostal murmurový, no rozumieť mu oveľa viac. Pravdu poviem. Páči sa mi táto zmena. Sedí im tento štýl a po toľkých rokoch hrania v podstate stále toho istého štýlu, padne každému zmena, vrátane fanúšika, vhod!
A zmena dvorného majstra obalov J. Lhotu, tiež prospela. Občas po toľkých rokoch konzervatizmu, dokážú aj starý psi prekvapiť! Mňa prekvapili a držím im palce v tomto nastolenom štýle.
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: