DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 1. mája 2017

BIRTH AD "I Blame You" CD 2013 (Metal age Prod.)

Nechápem,ako mi mohla doteraz táto kapela utekať z hladáčika? Až kamoš ma na ňu upozornil a to už len fakt, že týchto Texasanov, vydáva Slovenské vydavateľstvo. Poviem na rovinu, že odvtedy, čo som si toto CD zaobstaral, som ho z prehrávača ešte nevybral! Presne chlapci trafili to, čomu som veril na začiatku 90 tých rokov. Parádny retro crossover, zmiešanie thrash metalu, Hardcore. Všetko v tradíciách velikánov tohoto štýlu ako D.R.I. , M.O.D., Odpaľovačky, ktoré nepresiahnú minutáž 1,40, zborové refrény, občas to prejde do vypaľovačky a hlavne, podľa čoho spoznáte ,že sa jedná o perfektný retro pokus, je Vokál! Ako, ten vám udrie do uší ako prvý. Je proste parádny, presne ako keby som počúval Billy Milana -)) (berte tento výrok s rezervou). Pecky ako "This Scene Sucks" alebo "Popular war", ma nútia triasť gebulou a pogovať po obyvačke. Jadnoznačne pre mňa najpeckovejšia nahrávka ,ktorú som objavil v poslednom čase. Kedže ti už Municipal Waste kysne a nedáva to, čo potrebuješ a staré pecky od  D.R.I., M.O.D.,sú opočúvané. Pusti si toto!!!!! Neoľutuješ!

-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: