DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 13. marca 2016

BASTARD NOISE "Our Earth's Blood part V" 7"Ep 2015 (Skull recs)



Erica Wooda sledujem dlhé roky, ako lačný bastard chniapem po všetkom do čoho pichne tie svoje mocné ruky a i keď to samozrejme pri tých kvantách nahrávok nie je úplne vždy to pravé orechové, nikdy ma vyslovene nesklamal a prachy a čas investovaný do MITB/BN ma nikdy nemrzeli, pretože nielen hudobne či hlukovo ale aj graficky, textovo, postojom či imidžom je to kapela na veľmi vysokej úrovni a proste Bastard Noise je moja úchylka a som na to patrične hrdý. Piata séria dokumentu "Our Earth's Blood", ktorý začal ešte ako Man Is The Bastard pred neuveriteľnými 23 rokmi, je z tých najlepších BN produkcií za poslednú dobu, absolutne skvelá vec. Deväť kolaborácií Bastard Noise, čo je aktuálne Eric sám, so zvučnými menami japonskej noise scény, kombinácia typického Woodovho prejavu: brutálne, naliehavé vokály a chladná, jaskynná elektronika v silnom enviromentálno - antihuman odkaze s jednotlivými, musím povedať, že skvele vybranými, jedinečne znejúcimi majstrami japonského hluku, v tej skvostnej bastardografike vypálila fantasticky. Nemôžem si pomôcť najviac ma baví vec s Mikawom (Incapacitants), potom Hasegawa (C.C.C.C.), skvelá je chorobná kompozícia s Katsura Mouri, ale takto by som ich určite vymenoval všetky. Krížom krážom, hore dole na komplet skvelá a krásna doska, jediný problém tu mám, že je to strašne krátke, keby bola každá vec 2-3x taká dlhá a bol by z toho napríklad 3x7" boxset tak to by bolo panečku něco!

-RadoKAZ-

https://www.youtube.com/watch?v=NWB-AES_iCA

Žiadne komentáre: