DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 2. októbra 2015

Hummingbirth of Death / Raid split 7“EP 2015 (Give Praise rec.)

Možnosť prehrabať sa v škatuliach RSR records vždy bez váhania využijem a vždy odtiaľ odchádzam patrične nasratý, pretože vďaka mojej finančnej situácii tam musím nechať kopec skvelých vecí. No aj tak mám vždy v rukách úlovok, ktorý ukojí môj nekonečný hlad po nasranej muzike. Takto mi posledne u Sandra v rukách ostala práve táto ipka. A že prečo?....Pretože Humingbirth Of Death!!!!!! Aj keď priznávam, trochu som sa obával, pretože novšia tvorba kolibríka smrti sa trochu odklonila od pôvodného deštruktívneho fast core nájebu s niekoľko sekundovými skladbami. Sandro ma však uistil, že toto je poriadne dobrý matroš a mal pravdu. Už zistenie, že 5 songov ktoré narúbali na svoju stranu treba točiť na 45 RPM ma uistilo, že tu sa jednoducho bude pokračovať v starej dobrej tradícii short fast and loud. No dobre posledný song má cez 2 minúty a možno trochu zbytočne rozťahaný pomalý koniec, ale jebať. Všetko ostatné nepresahuje 60 sekúnd a je to presne ten masaker aký som čakal. Dva až tri krátke rifi, do ktorých sú narúbané bicie a o rýchlosti 666bpm. Mike, mimochodom jediný pôvodný člen tohto tria je kurva rýchly bicman a tie jeho prechody to je masaker. Touto nahrávkou si opäť získali moje sympatie. Na druhej strane je pre mňa úplne neznáma kapela Raid. Je to pomerne nová kapielka a toto je zatiaľ ich prvá vážnejšia vec. Čo by vám už hneď na úvod mohlo trochu naznačiť o čo tu pôjde je, že na bicie tu hrá Paul zo starých US HC kapiel Septic Death alebo Attitude. Raid ti ponúknu tri rýchle energické hard core punkovačky so zborovými refrénmi, pochodovými rytmami a nakopávajúcimi rozjazdami. Plechový, ako britva ostrý zvuk gitary, nenabustrovaná basa a zlostný rev. Tu netreba viac špekulovať. V jednoduchosti je sila a toto je ďalší dôkaz že to naozaj funguje. Ak máš rad rýchly a priamočiari punk HC tak toto je presne pre teba.

Jan IP



Žiadne komentáre: