DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 20. júna 2015

BLOOD / IMPETIGO split 7"EP 2015 (BIZZARE LEPROUS PROD:)

Keď som sa dozvedel, že bude redícia tohoto kultového splitka, tak som neváhal ani minutku! Začal som konať. Počkal som si do leta (asi pol roka)  a na prvom festivale, som si ho kúpil. hehehe.
Nikdy nezabudnem, ako mi nejaký šialený tapetrader v 90tych rokoch nahral na kazetu toto splitko. Proste som bol z neho unesený a vinyl zohnať bolo v tom čase nemyslitelné, lebo spomínané EP vyšlo na vlastné náklady kapiel a bolo už beznádejne rozpredané, takže sa stal z neho celkom žiadaný artikel. Naštastie v čechách na to máme agilné vydavateľstvo, ktorému spoluvelí jeden grinder zo starej školy (ahoj Ganay) a ten i uderil klinec po hlavičke. Originál to vyšlo v roku 1991 , takže je to už myslím pomerne veľký kult. K grafickému spracovanie, nemám čo dodať. Picture vinyl s priloženým vnútrajškom, presne takým ,aký zdobil každý vinyl v tých rokoch.Pravdaže všetkému kraľuje Markova (Impetigo) vlastná grafika, proste kult! Je to taký zaujímavý kontrast medzi dnešnou dobou (picture vinyl) a starou, zašlou dobou (booklet).
No a hudba? BLOOD tu majú tri skladby nahraté v roku 1990. takže oslavujú tento rok, už neuveriteľných 25 (!!!!) rokov. Znie to presne tak divne ,ako zneli vtedy kapely. Bežné su falošné tony a podobne,ale to sme vtedy neriešili. Má to i teraz šťavu a to je hlavné.
IMPETIGO tu nahrali dve skladby, z čoho je jedna ich hitovka "Boneyard". Klasika, dlhé intro z horroru a už sa ide. Pravdaže to znie primitvne, pravdaže zvuk  nie je nič extra, ale toto má neskutočnú atmosféru, ktorú už teraz asi málokto vie napodobniť. Ja viem, že na to, aby nahrávka získala status kultu a atmosféry, treba viacej súvisiacich faktorov (čas,vhodná doba, keď vyšla nahrávka) a to všetko proste táto nahrávka pre mňa splňa. Toto EP je určené každému pamätníkovi tej zašlej, krásnej, primitívnej doby, ktorú sme milovali a nikto a nidy ju už nevráti! Toto je GORE GRIND a pre mňa už navždy aj ostane.
Vyšla aj CD verzia, ktorá pravdaže obsahuje navyše pár skladieb od každej kapely, ale vinyl je vinyl!
-Lepra-
LABEL

Žiadne komentáre: