DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 28. augusta 2014

STAND UP SPEAK UP / RABIES split 12" LP 2012 (kooperácia)

Už som sa dávnejšie kochal týmto vinylom a povedal som si, že ho raz musím mať. Šakalovu hordu Rabies poznám, tak čo? Prešlo trocha viac času, než som si toto LP zaobstaral a kochal som sa tou krásou, krásne farby, a tie výrezy ako cirkulárka.
Takže vizuálna stránka na 100%.  STAND UP SPEAK UP je pre mňa velkou neznámou a zároveň strašne príjemným prekvapením. Takýto HC dokázali robiť len Češi začiatkom 90tych rokov , keď sa zjavila kompilačka od Monitoru HC rebélie. Fakt chytľavý a hlavne nikde nekladúci hranice HC!
Pozvoľna prechádza ich tvorba od punku cez grindcore klepačky až po HC. Proste pestrá paleta štýlov, český vokál, do toho občas flauta. Nádherne sa to počúva. Navyše inteligentne, humorné texty. Záverčný bonus v hitovke "Pravda a Láska? Aneb Nic Nám Není Svatý! " je len parádnou bodkou za ich tvorbou.
Môžem len pochváliť!
RABIES je fosília na čele s neúnavným propagátorom undergroundu Šakalom. Posledne som ich videl v Brne, kde sme hrali spolu a tam predviedli fakt tornádo na štýl Hellnation. Tak som bol fakt zvedavý, ako sa stým popasujú? Výsledok je tak pol na pol. Tú živelnosť nedokázali preniesť do drážok tohoto LP, ale nie sú jediný, proste tak to je vždy. V kvalitnom štúdiu , bordel nenarobíš. Znie to príliš čiste  a uhladene. Na druhú stranu keď si odmyslím ich živé vystupovanie,že ma to pri písaní tejto recenzie nebude ovlyvňovať, tak tu máme kvalitnú nahrávku, ktorá drtí prastarý powerviolence. Zvuk parádny, nasadenie tiež. Vokál trocha jednotvárny. 15 skladieb, ktoré proste od začiatku sypú až do konca, občas si odýchnu, ale tempo nepoľavuje celý čas. Najdete tu aj coverku od DISCHARGE , hádaj ktorú-) .
Proti sebe sa postavili dve odlišné poňatia HC a je na vás už len, ktoré sa vám bude páčiť. Mne sedia obe!
-Lepra-
RABIES

Žiadne komentáre: