DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 23. augusta 2014

HOMO HOMINI LUPUS / GELO split 12" LP (Kooperácia)

Zaujal ma krásny obal. Odradil ma názov prvej kapely (nejak mi nepasujú latinské názvy). 9 malý labelov sa poskladalo, aby tento split vydalo a poviem vám, bohatsky som si zmľasol na tom. Jedná sa o Chorvátsku/ Taliansku kapelu.
HOMO HOMINI LUPUS je úplne grindcore tornádo. Klepačky jebú od začiatku do konca a druhá polovica ich materiálu vám príde ešte intenzívnejšia, než tá prvá. Je to tým, že sa nahrávalo v rôznych dátumoch na pomedzí jedného roka. A výsledok je absolútne presvedčivý. Klepanice, ktoré by dala len pomocná sila v kuchyni a do toho trocha monotóny a aj trocha neenergický spev. Keby ten spev sa trocha vytuningoval, tak tu máme tak šialenú grindcore nahrávku, že by sme tancovali okolo gramca. Už toto je fakt nadpriemerm,ale šlo by z toho urobiť aj niečo viac. No a úplne ma do kolien dostala posledná inštrumentálna (ano, v grindcore je aj inštrumentálna skladba) skladba, ktorá sa tak poriadne vymyká z priemeru, že som nechápal. klepačka a sóla, proste nezvyk, ale parádny nezvyk. Klobúk dole, zapisujem si do diára, že s touto kpelou treba rátať do budúcna!
GELO drhnú klasický punk/crust/HC s metalovým zvukom a poriadne nasratým vokálom. Keby tento vokál bol u HHL tak je to bomba. Tu je viac hudba postavená práve na vokáloch, ktoré sa prekrikujú, hodia zbory, proste je to intenzívne. Celkom dobre  sa to počúva a dobre je že temto sa nelinie v jednej úrovni, ako to býva väčšinou u crustových kapiel, ale každá skladba je iná. Dobrá nahrávka a celkovo celý album je pre mňa prekvapením! Pokukaj sa po tom na koncertoch v distrách, oplatí sa!
-Lepra-
HOMO HOMINI LUPUS
GELO

Žiadne komentáre: