DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 2. mája 2014

PESTILENCE, SETH, ANCIENT ASCENDANT, EMPYRION ,1.5.2014 Nitra, Nová Pekáreň

Vždy som sníval o tom, že na starobu budem chodiť na koncert tak, že nasadnem pred domom na mestkú dopravu a pred klubom vystúpim, popijeme, pokecáme, pozabávame sa a vaša žena pre vás príde pred polnocou na aute. Sny sa plnia! V Nitre už bolo dlhšie mrtvo, veď ešte pred pár rokmi tu sa veselo koncertovalo do zbláznenia ale teraz zdochol pes. Oživiť tú zdochlinu sa pokúsili aj týmto koncertom, Môj odhad, že príde tak 150 ľudí , bol naplnený do bodky a na mieste som postretával komplet každého, kto voľakedy chodil v Nitre na akcie a do predajne Rock extremum, kde som svôjho času pracoval. Skvelá retro partia, plná fosílií.
Nevdačnej úlohy predskokana sa ujali domáci EMPYRION. Zvuk nahovno, výkon v pohode, reakcie vlažné. Ale tak to býva. Dalšie predkapely už vôbec nesledujem, akurát sa pozastavujem pri SETH, ktorý podľa slov Ďura (Lues De Funes), "Znie to boha ako staré Bathory". Ok . Štýlovo sa sem nehodí ani jedna kapela, ale stačí mať dosť peňazí na zaplatenie miesta v buse a môžete ísť na turné aj vy s vašou podpriemernou kapelou. Je to jednoduché nie? Potom sa stačí už len chváliť  stým, že ste boli už aj na turné s nejakou hviezdnou kapelou. Ako keby kurva na to niečo záviselo, ako keby vaše kvality preverovala  porota z X factoru. Nič netreba, prachy prehovoria! Kurva jednoduché, nie?
Paťovia v akcii
Okolo 22,00 nastupujú konečne PESTILENCE, kapela , kvôli ktorým sme sem merali cestu mestkou dopravou. Kým pred koncertom celá kapela, okrem Patrika Mameliho sedela vonku a ochotne podpisovala platne a fotila sa s každým, tak Mameli celý čas sedel v backstage a ani len nevystrčil nos. Pri ich distre s premrštenými cenami bola cedula, že po koncerte vám Mameli podpíše tu pri distre všetko, pravdaže zakúpené v tomto distre. Kurva, musím ja ešte toto absolvovaťv mojom veku.Túto prehľadnú hru? Toto je jeden z dôvodov, prečo nechodím už na metalové akcie. táto prahsprostá hra  na hviezdy je už trocha ošúchaná nie? ale je po tom dopyt, takže to už riešim ignoráciou. Začína koncert. Spomínaná hviezda Mameli je ale ťažko v prdeli. a to tak, že si nevie ani len zapojiť káble do gitary. Tie mu spojazdňuje druhý Paťo Uterwijk (veľký sympaťák, oblečený presne tak, ako na dobových fotkách Pestilence z 90tych rokov). Zvuk je úplne desný, Mameli naťahaný hašišom, ako Pali báčí o desiatej dole v pivárni. Proste desná predstava a zároveň vytriezvenie,že ako sa rúca domček z karát! Zo starej tvorby zahrajú asi 3 songy, ktoré beztak nevieme rozlúštiť v tom chaose. ostatné do nás serú len veci z troch albumov, ktoré nie sú zlé, ale nemajú ani len zďaleka ten hitový potenciál starých albumov. Ľudia ale revú jak o život, čo si myslím prekvapilo aj samotnú kapelu, hlavne, keď sú si vedomí že hrajú na kokot. Celé zle. Po odohratí setu už ľudia revú o prídavok, čo som čakal aj ja, že sa vrátia  a zajebú povedzme "Out Of the Body", ale nič sa nedeje. Smena skončila, kartý sú už cvaknuté a pracovníci už sedia v tour buse. Srať to celé, zajtra idem na Agathocles a mám ten pocit, že tam mi bude o 1000krát lepšie!
-Lepra-

1 komentár:

progsociety povedal(a)...

dosť dlho som premýšľal, či sa spomínanej akcie zúčastním, ale po prečítaní reportu som rád, že som tam nebol... takže vďaka Lepra za pripomenutie toho, že akosi nie je všetko zlato, čo sa blyští