DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 23. februára 2014

KIDS INSANE „All Over“ LP 2012 (Kooperácia)

Opäť jedna kapela, čo mi navodila radostné pocity svojím setom na Ffud Feste. Neváhal som ani sekundu a zakúpil vinyl. Neskôr som zistil, že vyšla v dvoch verziách – klasicky čierna a splatter farebná (ktorej som majiteľom). Táto sympatická izraelská štvorica na svojom albume ponúka svoju predstavu melodického hardcore-punku. Miestami mi trošku pripomínajú našich Time of my life či amíkov Ignite (úvodná „Love“), najmä tým, že skladba nie je extra rýchla, no je svižná a dosť melodická. Ďalšia kapela, ktorej meno sa mi v mysli objaví pri počúvaní tohto albumu sú mladí francúzi The Boring (napr. tretí song „No place like home“ akoby napísali oni samotní – je členitý, plný zmien a dobrých nápadov, navyše aj napriek tvrdosti dosť melodický, no vo viacerých songoch akoby som počúval ich, čo však v mojom prípade nie je výčitka, bo francúzov držím vo veľkej obľube). Ďalšou zaujímavou vecičkou je „Don´t need this“, kde sa striedajú nadupané pasáže s ostrou doprovodnou gitarou a vypätým spevom s časťami, kde len bicie vyklepávajú decentný rytmus a skreslená basa vykresľuje svoju linku, do čoho je pustený nejaký sampel s hovoreným slovom. Jednoduchá, chytľavá záležitosť.
Rovnako ako strana A, zaujímavo začína aj B-čko, kde sa ozve len skreslená basová linka a naliehavý spev, aby sa to po chvíli zlomilo v lomoz gitary a frenetický rev (toto mi zas trošku spôsobom, ako je song vygradovaný, pripomína galanťanov The Citadel). No celý album je plný zaujímavých momentov. Disharmonické riffy, ktoré sa miestami objavia v songu „Fix it“ mi pripomínajú osobitý štýl nebohého Denisa D´Amoura (alias Piggyho) aka gitaristu kanadských Voivod. Abo taká „Wrecking ball“ znie dosť moderne so stopkami typickými pre dnešnémladé bandy, ktoré do hardcoru montujú metalové elementy, no v tomto prípade to neznie účelovo, ale príjemne to spestruje už aj tak dosť pestrý prejav kapely. Všetky tieto prvky sú potom zahrnuté v záverečnej najdlhšej skladbe „Spread it all over“, kde z emotívnejšieho úvodu prejde kapela do svižnej punkovice s parádnym spevom, vzápätí sa ozvu moderne sekané gitary a znovu emotívnejšia časť, ktorá skončí v burácavej dvojkopákovej časti, ktorú isto naživo ocení moshujúca omladina. Toto treba vyskúšať. Vinyl síce kapela hlási ako vypredaný a ponúka len cd, no videl som ho v ponuke nejakých distier našej malej, tak byť vami, neváhal by som...

-Majto C.-

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Dobry milí priatelia. Prišiel som, aby som s vami podelil veľmi dobrú správu. Po niekoľkých zlyhaníach s bankami a podvodníkmi som dostal pôžičku vo výške 50000 € u vážneho veriteľa. Dávam vám jeho kontakt pre všetkých, ktorí sú v núdzi.

E-mail: arianedubois126@gmail.com