DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 15. januára 2014

THE KILL / THE COMMUNION split 7"EP 2013 (Fat Ass Rec.)

Moji obľúbenci The Kill chrlili minulý rok jednu nahrávku za druhou. Tento split som si kupoval hlavne kvôli nim, s tým že možno na druhej strane objavím ďalšiu zaujímavú kapelu o ktorej som do teraz nepočul. No nestalo sa.  The Communion ma ani po viacerých posluchoch neoslovili. Občas sa to aj rozbehne a naberie celkom slušný spád, no vzápätí to skĺzne do pomalých pasáží, ktoré mi u nich prídu zbytočne rozťahané a zle načasované. Toto mi jednoducho nesadlo. Zato zabijácke trio z austrálie ma ani tentokrát nesklamalo a do bodky naplnilo moje očakávania. Nemilosrdný grindcore útok, bubenícka klepačková tortúra a cirkulárka miesto gitary. The Kill neuhli od svojho typického priamočiareho grindu ani o milimeter. Päť rozbušiek a ako bonus sekundový cover od Napalm Death – Dead. Paráda!!!!!!! Inak, tento split je venovaný pamiatke gitaristovi The Communion, Lee-mu.

-Jan IP-


Žiadne komentáre: