DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 12. januára 2014

NULLA OSTA / ZAPRTI ODDELEK Split 7“EP 2013 (Fucking Kill Records)

Ďalšia z nahrávok chorvátov Nulla Osta (holt, na ich koncerte som zobral od nich všetko čo vydali). Na tejto sedmičke sa stretli so slovinskými grindermi Zaprti Oddelek a to bolo pre mňa tiež veľmo príjemnô prekvápko, preto začnem ich stranou, hoci je to oficiálne strana B. Od prvého úderu bicích v úvodnej „Atene!“ sa na mňa vyvalila grindová metelica s nasratými gitarami, zbesilým bubeníkom a dvomi drsnými vokálmi. Škrekot mi silno pripomína Attilu z Alea Iacta Est a keby mi niekto povie, že to naškrekotal on, ani na moment nepochybujem – čiže paráda. Chrochty sú tiež pekne nabrumlané - naparádu. Basu tu drtí chorvátsky borec Dragan (Nulla Osta), čiže aj takýto prepoj tu je… Songy správne grindovo melú a tých necelých 5 minút, do ktorých natesnali 6 vecí ubehne ani neviete ako, pričom sú plné nápadov a nenudia, objavia sa aj rôzne spomalovacie pasáže – skrátka parádne šťavnatý grindík, čo nemôže uraziť. Aj v tomto mi ich tvorba pripomína našich Alea Iacta Est.
Nulla Osta na druhej strane ponúka 4 porcie svojského dvojbasového hardcore-punku s osobitým zvukom, ktorý toto zloženie ponúka. Všetky songy pekne šlapú a nemôžem nájsť nič na kritizovanie… Opäť sa mi zdá, že oproti predošlým materiálom znie táto nahrávka lepšie (aj zvukovo, aj hudobne, ale celkovo to lepšie ide pod kožu), dokonca aj Dapov rev sa mi zdá nápaditejší oproti starším titulom, čo tiež songom len prospieva. Čiže sa dá táto placka obojstranne obracať donekonečna, bo sa jej nedá presýtiť. (Veruže nemala ďaleko do mojej top 6 za min. rok, ale takých titulov mám doma viac)
-Majto C.-


Žiadne komentáre: