DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 12. januára 2014

CRUST & GRIND PARTY vol.4, ŠKODA 120, ABORTION, BOILING POINT, KUTYA HARAP, 6 MAS, CONTROLLED EXISTENCE, CARL GUT 11.1.2014 Orechov u Brna

Náš prvý koncert v novom roku sa odohral na Morave. Chlapcom z kapely Škoda 120 sme už asi rok sľubovali že prídeme zahrať, ale vždy to nevychádzalo, až teraz. Vyrazili sme z domu skorej s tým, že budeme sa kochať scenériou a nepôjdeme po diaľnici a odáme sa čisto len do rúk malej čiernej karbičky (diablov vynález) alá GPS. Všetko prebiehalo v pohode, zastávky na pumpách kvôli hygiene tela a duši (pivo). Na mieste sme prišli asi v takom predstihu, že chalpci práve vypakovávali z dodávky podiovku, takže máme času na pokec . Začína sa to aj plniť pomaly a návštevnosť je celkom slušná.Výťažok z akcie bol dar pre detskú
6 MAS
nadáciu a je zaujímavé, že nikde som nevidel bilboard o tejto akcii, kde logá sponzorov sú tak veľké ako logo vystupujúcich. Aha, to nie som na Slovensku? hmmm , ide to aj takto, bez pojebaného veľkého masírovania vlastného ega. Super! Poklona!
Prvý nastupujú CARL GUT. Chlapci sa nazvali podľa legendárneho hokejového trenéra a podľa môjho predpokladu, mali hrať aj fastcore.Aj hrali. A kurva aký? Poriadny. Námrd, energia,nasekané krátke songy a po necelých 20 minutách aj miznú.Ja som nestihol ani len nastaviť program na mojom foťáku, takže ani som neurobil jedinú fotku o nich. Každopádne pre mňa prekvapenie noci!
ŠKODA 120
 Len dúfať že to nevzdajú hneď na začiatku a už  sa teším na split 7"EP s  Škoda 120! Druhý nastupujú
6 MAS a neviem prečo zvuk bol odteraz celkom o triedu horší.Neviem čím to bolo, ale Carl Gut mali aj gut zvuk-) Každopádne 6 MAS najebali do ľudí poriadnu dávku grindu a čakal som, čo si dá na hlavu gitarista (má záľubu v pokrýávkých hlavy, ako náš bubeník v maskách, haha) Na záver cover Včielka Maja a je vymalované. Nastupujúci ŠKODA 120 sú domáci a takj isto aj prítomný sa začínajú poriadne hýbať a dávať najavo svoju podporu domácim farbám. Nedá sa tu nič iné písať ako u každej takejto už stálice
ABORTION
scény. Proste nemôžu sklamať a ani nesklamali. Energia, rýchlosť, proste časom overená klasika!
Po nich sme nastúpili my ABORTION s našou stand up grindcore show. Na to že sme sa nevideli mesiac a neskúšali a že celý čas hrania som mal brutálne krče v ruke, to celkom odsypávalo. Snažil som sa vypustiť dušu a všetku temnú energiu čo som mal v sebe a po koncerte som sa cítil ako deravá nafukovačka na balatone.Každopádne super, ešte sme aj pridávať museli.U náýs bol, na podiu (silné slovo) zvuk dosť na hovno, ale ostatný ma z publika presviečali, že to bolo pred podiom super. tak nie je čo riešiť. Miro, náš bubeník, sa rozhodol, že odmontuje prechody a miesto nich bud epoužívať už len kravské zvonce.
CONTROLLED EXISTENCE
Takto plánuje aj nahrať naše nové LP. Bude to asi znieť ako brutálny rev zo salaša.Už sa teším-)))) Po nás to rozbaľujú Slovenský Pražáci CONTROLLED EXISTENCE ,ktorý prišli asi pred polhodinkou a včera tiež hrali a vidieť aj na nich únavu, ale ich stop and go fastcore zabíja ešte aj prebudené muchy v miestnosti, lepšie ako Zyklon B. Tak isto sa musím opakovať , ale je to ako u Škodovky, proste nemôžu sklamať. Stále z toho ide energia a keď máte na čele ešte babu s dynamitom v krku, tak ste zachránený! Parádny set!
KUTYA HARAP nesledujem, len prvé dva songy. idem sa vyvetrať, lebo snáď jedinou
BOILING POINT
negativitou tejto akcie je to, že sa v sále fajčilo a čím ďalej, tým viac to nenávidím, keď ráno mi smrdia ešte aj ponožky od toho pojebaného smardu z cigariet! Takže sorry ale akurát ich Crust len počúvam zvonka. Žilinský BOILING POINT už ale vychitali úplnú zlatú strelu akcie. Ľudia nažhavený na maximum, alkohol práve dorazil každému do celého tela a ešte keď k tomu pripočítame fakt, že väčšina pochopila že je to posledná kapela a oni majú ešte energiu na rozdávanie, tak proste vrhli všetko do toho. Srhlo sa mosh peklo, zdvýhačky ,besné pogo.Muzika B.P. je na takéto besnenie ako stvorená, proste čistý thrashcore zo starej školy. Parádny záver, ktorý si vychutnala aj kapela samotná a neskrývala svoje prekvapenie z atmosféry!! Páráda. Nasleduje po ich sete dlhé rozlučovanie a postávanie pri pulte v domnení, že nám vás niekto pozve. Klasická vodka hyena.
Cestu domov prespávam a zobúdzam sa až na Slovensku na nejakej pumpe kde sme už museli zastaviť lebo aj náš vodič už zaspával.O pol šiestej ráno som doma, smradľavý, zničený ale štastný!!! A to je hlavné!
-Lepra-

Žiadne komentáre: