DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 15. septembra 2013

BLOODY PHOENIX, ATTACK OF RAGE, ORANGATTANG, M.O.R.D. 14.9.2013 Bratislava,Fuga

V Blave sa to nejak posledne rozbehlo s grindcore koncertmi. Pradaže sme tomu osobne strašne radi a tak sa posledných 5 grindcore matadorov rozhodlo, že behneme tam autom na našu obľúbenú legendu z Ameriky. 5 ľudí, 5 odlišných okresov, láska k jednej hudbe. Auto kopírovalo cestu Lučenec,Žiar,Nitra a náš šofér nás niektorých vyzdvihol priamo z práce a tiež som práve skončil šichtu a pome ho na koncert.Na mieste sa trúsi , naozaj len pár ľudí a začíname mať obavy, že to bude fiasko. Nakoniec sa nazbieralo tak okolo 80 ľudí, čo je už asi priemer tu v Blave (na Brutal Truth bolo podobne). Prvé sklamanie nastalo, keď sme zistili, že nový album Bloody Phoenix ešte nevyšiel a vlastne toto turné bolo na jeho podporu a k dostaniu bude až o týždeň. No nič, srať to už. Nasávame atmosféru tohto klubu, čo je vlastne zaschnutý olej na drevenej podlahe. Ale sympatický klub , až na ten debilný prístup k nemu. No a keď vás to tu nebaví, vedľa je hneď gay klub, takže človek má vždy na výber. Prvá kapela to rozbalila už pomerne neskoro a
Orängättäng
 boli to domáci M.O.R.D. v živote som o nich nepočul , ale vraj sú tu pečený, varený. Hudobne to bol taký guláš, všetkého možného.Servírované to bolo ako grind , ale nemalo to ani chuť, ani štavu, proste priemer. Vôbec mi to nič nehovorilo a  ani ma to nijak zvláštne neoslovilo. Možno na budúce. Nemecký ORANGATTANG boli hudobne niekde úplne mimo, no boli príjemným spestrením a hlavne na nich bolo vidieť, že už majú niečo odohrané a sú poriadne zohratý. Hudba? Taký rýchly punk/HC. Celkom sa mi to páčilo. Malo to šťavu, energiu a trocha profesionálnejšieho prístupu. Dáme pár pív, prehodíme reč s Jerrym z Bloody Phoenix.
Attack Of Rage
 Tvrdí že je chorý a nejak nemá energiu, kecáme ešte aj o novej nahrávke, ktorú som už počul na Bandcampe ale rád by som ju aj vlastnil, žiaľ klasické meškanie vydavateľa zapríčinilo to, že sme ho nemohli stískať v rukách. Škoda. Medzi tým nastupujú ATTACK OF RAGE. Nevidel som ich ešte v tejto zostave a tak to napravujem. Zahrali ich klasický grind s prehľadom a zaujímavé bolo sledovať, ako  basák Šampón , svojou charizmou a neustálym pohybom, doslova viazal na seba pozornosť, kde to, bežne robia speváci. Ale nevadí, hudba ide na plné guľe, nasadenie, energia. Nie je tu čo  a komu vytknúť, toto ide už samospádom. Na záver
Bloody Phoenix
 cover od fašistov Anal Cunt a je hotovo. Hojasa ešte podpichujem, že či ich baví hrať coverky od fašistov-))) Tak a už nadišla chvíľa, pre ktorú sme prišli. s BLOODY PHOENIX sme už hrali v Žiari s Abortion a viac menej zostava bola rovnaká, okrem bubeníka (pôvodom Poliak). Spustili ich klasický old school grindcore a ja som s auž nezdržal a vbehol pre podium a ignorujúc môj vek, prešantil v prvej rade celý ich koncert. čo dodať? parádny set, ja som sa dobre bavil. Rišo mi sice tvrdil, že to nebolo moc energické a Nemci boli lepší, ale mne sa to páčilo. Bubeník mlátil jak boh. Každopádne parádny set  a vždy budem podporovať kapely, ktoré majú takýto postoj k muzike a všetkému okolo nej, akú majú už dlhé roky Bloody Phoenix. Palec hore, aj keď teraz tu sedím pred PC hluchý jak poleno a s bolesťou v chrbte a líca, kde som dostal pecku počas mosh pitu v predu. hmm, čože je to 40 tka?
-Lepra-

Žiadne komentáre: