DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 5. mája 2013

MAY DAY minifest RISPOSTA, HUMAN ERROR, ADACTA, MASSMORD, DÁŠA FON FLAŠA, BATY FON JANOF 4.5.2013 La Bugaňa,Šurany

Priznám sa, že keby túto akciu nezvučil náš gitarista Libor, tak ani len netuším o nej. Každopádne som si túto zostavu kapiel nemohol nechať ujsť a tak sme sa vybrali na rodiný výlet. Malo sa začať skorej a malo s aj premietať ale už boli v takom časovom sklze, že premietanie sa muselo vynechať a rovno prejsť k akcii. Beztak sa prípravy vliekly ako sopel a kým nastúpil folkáč-pankáč Dáša Fon Flaša, tak už čas pokročil. Navyše v TV išiel aj ten prijebaný hokej, takže sa to lámalo tak že ľudia občas odbiehali pri bar k Tv aby vydali na vlastné oči, že ako nevieme hrať hokej. Táto krčma vážne nie je vhodná na koncerty ale videl som už desnejšie miesta, ale až nemáš na Karibik, tak stačí aj Bulharsko. Najdesnejšie je, že kapela hrá v jednej miestnosti a ľudia sú v druhej, aj keď je to prepojené, vyzerá to desne. Vystúpenia dvoch folkáč pankáčov absolútne nesledujem. Nie je to môja šálka kávy a radšej, než by som sem napísal nejakú extra debilinu o nich, tak radšej nenapíšem nič. Nepočúvam tento štýl a  nerozumiem tomu. Po nich už nastupujú domáci MASSMORD a ten zvuk čo im nastavil Libor jednoducho zabíja. Pri takomto zvuku by vyznelo aj prdenie dôchodcu ako kakofonické ohlásenie konca sveta. Zabíjalo to jak sviňa a malo to proste gule, navyše práve zvukár mi prezradil pikošku, keď som mu hovoril, že hrajú celkom
MASSMORD
 dobre, tak odpovedalmi len vetou "Ano, lebo sú triezvy". Po nich to odpálili ADACTA a tiež to bol náter jak sviňa. Dobré nasadenie, výborný zvuk, nemám k tomu ani čo vytknúť, bolo to perfektné. Tu mi aj počas ich vystpenia vypovedal službu foťák, takže jediná zdokumentovaná fotka je od prvej kapely, čo hrala. Naťahovanie pred vystúpením HUMAN ERROR nemá konca , navyše sa toľko hrajú so zvukom, že paradoxne ho majú najhorší, zo všetkých vystupujúcich. Je tam nasadenie, aj energia ide, ale je to už vďaka nečitatelnému zvuku tak napol. Ľudia sa už pomaly menia na zombíkov a to kompletne  všetci, vrátane barmanov. Takto ožratú obsluhu som ešte fakt nevidel. Prítomný to už riešia tak, že si kupujú rovno celú flašu pálenky a nalievajú si sami. Pozerať sa na toto zatriezva, to je vážne peklo.Potom zaznejú dialógy  Ja:"Prosím ťa nelej tú malinovku do pohára, kde ti celý večer kvapká pivo, ja to nevypijem", Barman:"Aký si mi ty fajnový piče tam". A keď som šiel na WC aj tam zaznela legendára veta od niekoho :"Ja som nevedel, že sa to umývadlo upchá" -)))) No zábava na úrovni pekla -)) RISPOSTA už hrajú pre bandu zombíkov. To by už mohli tu natočiť scénky aj do novej série Walking dead. Každopádne Risposta podali poriadny výkon a nie je tomu čo vytknúť. Sú profesionálne triezvy a to je super. Keď to zhrnie, tak plán akcie a zámer bol super a som rád, že to nevzdávajú ani tu u nás na okolí.A čo je dobré, tak to podporujú aj ľudia, takže návštevnosť sa pohybovala tak okolo 100 hláv. Na mieste boli aj distrá, anarcho literatúra, vege žrádlo, proste, tak ako to má byť! A po dlhom čase som si zase pokecal z ľudmi, ktorých vidím občas len tak raz do roka, alebo keď sa stretneme na spoločnom koncerte. Dobrá akcia.
-Lepra-

Žiadne komentáre: