DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 2. januára 2013

THE DEAD GOATS "Path of the Goat" CD 2012 (Instant Classic)

Ani neviem, kde mám začať. Bubeníka tejto novej formácie Radeka poznám už zopár rokov (mali sme aj spoločné turné, keď ešte búchal v Squash Bowels), otočil sa už v zopár kapelách a posledne hniezdil v Neuropathii. Tu je jeho nový projekt, ktorý som najprv bral ako nejaký jeho vedlajší project, ale až som si tento album vypočul, tak mierne povedané, som sa posral!! Bože môj dobrý, toto je vážna death metalová pecka. Zvuk je to prvé, čo vás zabije, len tak na počkanie. Totálny retro zvuk 90 tych rokov alá Sunlight studio. Ako keby som počúval nejaký nevydaný album od Entombed z 90 tych rokov. Fakt som nechápal, že konečne sa našiel niekto, kto oživil túto vyumelkovanú death metalovú scénu, tým, že sa vrátil ku koreňom a ukázal znova každému, že toto je to, prečo bol death metal tak populárny voľakedy a nie to, čo sa deje teraz, keď veľké vydavateľstvá serú po kýbloch nové a nové nudné, disco death metalové kapely v krásnych uniformách! Dokonca aj jeden z posledných neskorumpovaných magazínov Terrorizer, dal tomuto albumu plný počet bodov. Ja som nenašiel absolútne nič negatívne na tomto albume a odvtedy ho v kuse meliem a meliem.Až miluješ prvotiny od Entombed poprípade aj Dismember, tak ani chvíľu neváhaj. Desať klincov do truhly neoľutuješ.Toto garantujem vlastnou krvou, že ťa nesklame. Je to staré telo s mladou krvou.Geniálne riffy, geniálny zvuk, geniálny vokál, geniálny návrat ku koreňom! Back to the roots!!!! a ešte jedna malá poznámka. Album stojí 6 eu a nie 16!! smekám klobouk.
-Lepra-
http://instantclassic.bandcamp.com/album/path-of-the-goat

1 komentár:

Majto C. povedal(a)...

Tak po prvých tónoch som sa posral aj ja - toto je presne to, čo som na death metale kedysi zbožňoval - surový švédsky naleptaný zvuk, rýchle pasáže kombinované s ťažkými a prizdobené krátkymi melodickými sóličkami a urevaným zverským revom - žiadne chrochty ani kvikoty... Entombed? Možno úvodné gitary a neskôr v svižných častiach, no jediná kapela, ktorú mi to pripomína absolútne vo všetkom, sú GRAVE - čistá hniloba a mazľavina rozmazaná guľometmi v rýchlych pasážach, jednoduché riffy podporené jednoduchou no šľapavou rytmikou... Absolútna dokonalosť!!!