DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 5. decembra 2012

I KILL YOUR FACE / BIZZARE UPROAR split CD 2012 (Bestial Burst)

I Kill Your Face počujem prvýkrát, ani neviem z kade sú, kto za tým stojí, či vydali aj niečo iné, proste nič. Výborná pozícia pre recku! Majú tu dve veci v jednej skladbe. Prvá neznie vôbec zle, dve hrubé, pomaly sa prelínajúce a valivé línie hlukov, dosť ťažké a depresívne, pôsobí to ako slušný podmaz, ktorému ale niečo chýba. Ja by tam najebal revov a škrekov a zopár ostrejších, vybrúsených výpadov a bolo by to podľa môjho gusta. Zvukovo ale fakt paráda, až na ten zrýchlený záver, to ma nebaví. Druhá vec je slušné psycho, taký pričupený oscilátornoise marš na tripe, akoby úplne iný projekt, má to iskru, veľmi sa mi to páči. Vzdialene mi to pripomína skvelých Mechthild Von Leusch (obskurná elektronická úchylárna, dva albumy začiatkom 90tych a dosť, fantastická vec!). Celkovo super spokojnosť na prvýkrát, kľudne opáčim aj nabudúce ak bude. Hlavný dôvod kúpi tohoto CD (12 Eur + pošta, toľko som za nové CD nevysolil ani nepamätám, ale toto je lim. profi cd 100 ks BU do tfuj-zbierky-tfuj, tak budiž) je ale Bizarre Uproar. Táto BU nahrávka je stará vyše 12 rokov (IKYF myslím tiež, celé toto malo výjsť už dávno, ale kôli blablabla až teraz), a je to aj počuť, BU dnes hrá niečo trochu iné, toto je viac harshnoise ako powerelectronics a aj zvukovo je to akési 'oldskool' privysoké, ale! Furt je to bez debaty hluk jak sviňa, je to pestré, je to masa erupcií, industriálnych pazvukov, extrémne prebustrovaných vreskov (aspoň myslím) a niečoho ako útočných zubárských vŕtačiek, no terror a bolesť do krajnosti. Nie je to môj best BU, na to je tam málo vokálov, je to fakt skôr harshnoise a tam som ja dosť vyberavý (často je to nuda) ale toto je veľmi fajn, lebo je to živé a zúrivé, v tom ten BU poznať určite je. Takže aj tu, spokojnosť. Jo a obal je hnusný, teda nie hnusný ako fasa brutal, ale ako nuda a bleah.
www.bestialburst.com
-RadoKAZ-

Žiadne komentáre: