DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 7. decembra 2012

DEAD INSTRUMENT "Violent death" LP 2012 (Raw Birth Records)

Poviem vám na rovinu, že som tri roky v Dánsku a kontakt s miestnou scénou mám minimálny, aj vďaka náročnej práci, ale viem, že Dánske grindcore spolky viete spočítať na prstoch jednej ruky. Nejak veľké nádeje som ani moc neprikladal k tejto kapele, lebo poznám pomery v akých tu fungujú kapely, ale toto ma kurevsky prekvapilo. Toto je čistá sila posratého tornáda! Šialenstvo v 17 songoch za 20 minút v tradícii starých dobrých nahrávok Hellnation. Proste sa ide od začiatku až do konca na vyžhavené trisky, kontrolky svietia v kuse v červenom, ale oni na to proste serú a zmetú všetko z cesty.Občas na oko spomalia, aby nezhorel motor, ale ihneď sa ide späť do kolají. Muzika je intenzívna a kvalitná, ale čo ju robí tou šialenou, tak to je vokál. Ten tu dodáva práve ten nástroj navyše! Fakt som ostal prekvapený a púštal a púštal si túto vec znova a znova. Už dávno som nepočul z nejakej nahrávky tú urvanú surovosť, čo nám ponúkali ranné nahrávky napr. spomínaných Hellnation, keď sme to počúvali dookola a snažili sa absorbovať tú energiu. teraz už fakt ľutujem, že som ich nezahliadol naživo tu v Kodani, čo budem dosť ľutovať. Všetky čo príde a bolo pred touto nahrávkou a nieslo nadpis made in Denmark, môže ísť krájať štangľe hašišu do Christianie. Toto je odteraz nahrávka, podľa ktorej sa bude hodnotiť všetko čo Dánska grindcore scéna vyprodukuje! Smekám klobouk!!
-Lepra-
http://www.myspace.com/deadinstrument

Žiadne komentáre: