DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 28. októbra 2012

SERPENTINE PATH "s/t" CD 2012 (Relapse Records)

Aj v Relapse sa občas pomýlia a vydajú, neznámy, ale zaujímavý titul, ktorý im nebude lámať predajnosť, ale zato poteší niekoho! Američania SERPENTINE PATH je dva roky stará kapela, ale poskladaná zo starých harcošov.  Tak za gitarou je ex člen Electric Wizzard, Tim Bagshaw ale, čo je najzaujímavejšie pre mňa osobne, tak druhú gitaru ždíma tiež osobnosť z jednej už neexistujúcej kultovky , je to Stepen Flam z pionierov Winter! Takže už ste asi aj získali prehľad, čo sa tu bude diať. Ano, jedná sa o totálny old schoolový death/ doom, presne ako zrážka starých nahrávok Electric Wizzard a Winter. Pomalé, utahané skladby, ktoré sú zabalené do takého fajnového old school zvuku, ktorý dokáže presne navodiť tú geniálnu atmosféru nahrávok zo začiatku 90 rokov. Nie je to žiadna vyumelkovaná somarina, aké nás zaplavujú teraz a vďaka  ktorým som aj death metal úplne prestal počúvať. Do toho ešte dáte klasický death murmur a retro je na svete! Nemá to žiadne, hitovky, plačúce melódie, skryté pop riffy, ale len poctivý old school death/doom, aký teraz, žiaľ už dokážu len hrať ľudia z dávnych časov. A ja som im aj za to vdačný, že to ešte robia, lebo pripomenú každému mladému, že prečo sa z death metalu stala populárna sračka a čo ju vlastne zabilo! Mne sa táto nahrávka páči, lebo mi pripomína začiatky 90 rokov a kapely ako Winter, Autopsy a tú skazenú atmosféru ich nahrávok, za čo sme ich milovali. Ja viem, že pre dnešných mladých toto bude nejak nudná nahrávka, ale začiatkom 90 rokov, nešlo o chytľavosť a pop riffy, ale o brutalitu a atmosféru nahrávky! No a to všetko táto nahrávka má! Posunul som sa v čase a to som rád!
-Lepra-
WEB

Žiadne komentáre: