DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 30. septembra 2012

PRIMATE "Draw Back A Stump" CD 2012 (Relapse Records)

PRIMATE je projekt banda Kevina Sharpa (Brutal Truth) a  Bila Kellihera (Mastodon).Ked som sa dočítal o tomto projekte, tak som si tak mydlil ruky, že si vypočujem starý, dobrý korenistý grind/punk. Po prvých tónoch som však tak trocha ostal sklamaný, nekoná sa žiadny Venomous Concept part II. ,ale len klasický punk ´n´ roll starej školy, ovlyvnený tak trocha Motorheadom. Neni to zlé, celkom v pohode sa to počúva, len určite poznáte ten pocit, keď nadšenie vystrieda sklamanie. S touto nahrávkou som bol tak, že som si to pustil asi 5 krát a ani raz som to nedopočúval. Verím, že chlapci sa hraním dobre bavia a aj na koncertoch toto musí fungovat, ale pri počúvaní je to občas šeredná nuda. Nie je to zase nejak vyslovene zlé, len tu počujem otrepané, nudné, tisíckrát zahrané postupy. Občas to sice sa snaží vyšperkovať Kelliher so svojou typickou hrou na gitaru a ten duch Mastodonu tu občas začuť, Kevin Sharpover hlasivky majú tiež dobré dni (bodaj by ich už mal aj v Brutal Truth), ale keď to všetko hodíme a pomiešame dokopy, zázrak sa nekoná. Neviem, nezaberá to na mňa. Počúvam to, ale nič mi to nedáva.
-Lepra-
Facebook

Žiadne komentáre: