DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 8. februára 2012

CHILDREN OF TECHNOLOGY "It´s Times To Face The Doomsday" CD 2010 (agipunk)

Bol som zvedavý na túto kapelu. myslím si, že minulý rok mali vystupovať na Obscene, ale to odpadlo, tak som sa začal po nich trocha obzerať a zohnal si ich album, sice dva roky starý, ale jediný full album. Zaujímavosťou je, že vznikli v 2008 a na tú krátku dobu už "žiaria" s rôznymi singlami a DVDčkom, čo ma začínalo pekne odrádzať a ja sprostý som na tieto varovné signály nedal, že tu niečo nie je v poriadku. CH.O.T. sú Taliani a hrajú prastarý, zatuchlý, primitívny heavy/punk/thrash, presne taký, aký sa produkoval v 80 rokoch. Keby mi niekto nedal k tomu obal, tak budem tvrdiť že je to nejaká neznáma sračka z 80 rokov. Ono je to sračka, priznajme si. Desný zvuk, desný vokál, primitívne riffy. V dnešnej dobe sa už aj na dedinách hambia hrať tento štýl, ale týmto sa darí až tak, že ich vydáva Agipunk (!!!). V logu majú nazančené, že vykrádajú Motorhead/Discharge a hrajú speed crust? Bôže môj, toto mi príde ako nepodarená kópia Venom!! Vôbec nechápem túto retro vlnu. Pre mňa je asi tak príjemná ako keby ma nútili vykonávať veľkú potrebu v januári, vonku v kadibutke! Príde mi to strašne smiešne, lebo robiť retro muziku sa dá, šikovne, umne ale aj hrubo a primitívne a to platí aj pre túto kapelu. Pre mňa absolútna zbytočnosť a zhovadilosť. Existuje veľa starých kapiel z 80 rokov, čo hrali podobne a ešte ste ich neobjavili a zaslúžia si to a nie počúvať tento hnoj! Odpad!
 http://www.myspace.com/childrenoftechnology

Žiadne komentáre: