DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 8. októbra 2011

TOXIC HOLOCAUST "Conjure And Command" CD 2011 (Relapse)

Vždy som obchádzal túto kapelu, ale teraz sa ma chytila a donútila vypočuť si ju. Videl som ju občas na nete aj som videl ich extra klišovité obaly, pózy, ako z konca 80 rokov. Videl som aj všetkých punkáčov tu, ovešaných v ich tričkách a vychvaľujúc si ich ako keby táto kapela práve vysrala z vlastnej riti slnko. O.K. Možno..hovorím si a tak som sa vrhol na tento album, ktorý vydali Relapse Records a ten posledne robí celkom zaujímavé, ale úplne vykrádačské tituly. Zase ma nesklamali. V podstate ja som ani len neočakávam od tejto kapely, že tu predvedú niečo nové, nedaj bože niečo, čo bude búrať hranice hudby, ale táto sračka, čo sa na mňa vyvalila, to je fakt des!! Najprv som si myslel že mi hrá z bední nejaký starý Sodom, ktorý ešte nepoznám, ale od polovice som už nadobudol presvedčenie, že to nejak preskočilo na Venom. Ani jedno, ani druhé, je to Toxic Holocaust! Nudný, beznápaditý, starý thrash. Presne s týmto ohurovali naše násťročné mozgy Sodom, začiatkom 90 rokov. A čo že sa nestalo, ono to funguje na tých násťročných aj teraz. Neviem, postrádam zmysel tejto nahrávky, lebo som sa pri nej unudil do takej miery, že som asi 3 krát za sebou ani nezaregistroval, že to už skončilo. Existuje tu veľa retro thrash akpiel a myslím si, že to robia nápaditejšie, energickejšie, menej okato. Neviem, čo mám očakávať od kapely čo existuje 11 rokov, má na konte 4 full albumy a milion splitov, že búdú dobrý? Asi ano! Šeď, nuda, podpriemer, ktorý je slušne zahraný!
www.myspace.com/toxicholocaust

Žiadne komentáre: