DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 5. októbra 2011

HLUBOKÁ ORBA no. 28. (biblia HC/punku)

Ja si myslím, že výstižnejší obal už ani nemohol Filip dať na nové číslo Hlubokej Orby. Ked si to všetko zhrniem a podčiarknem, toto je fakt biblia. Keď si už len zoberieme, že to má pri formáte A4 neuveriteľných 200 strán, tak ma už teraz zabolia nohy, čo sa im nedostane krvi, pri mojom klasickom toaletnom počítávaní si! Orbu čítam, už fakt dlho a nedávno som doma vyhrabal 3 číslo a len som čumel, ako dokážemem dospievať! hahahaha. Takže označiť takéto periodiká ako "nové číslo" je dosť prehnané, keď si vezmeme, že to vychádza v lepšom prípade tak raz za rok, ale v tomto prípade a pri tejto muzike, čas nehraje rolu!! Dôležité sú informácie a tých je tu ako v biblii. Popri stlpčekoch, starých ostrielaných hardcorníkov , ktoré sa striedajú od zaujímavých až po nudné, tu najdete zlatú žilu  tejto biblie a tou sú pravdaže tour reporty. Posledne jedna exotickejšia ako druhá. Väčšinou sa jedná o turné domovskej kapely Filipa, See You In Hell. Tentokrát si prečítame dobrodružstvo z Brazílie a tak isto aj turné (už druhé) z Japonska. Do toho mrte fotiek a zaručene máte čo zaujímavého čítať! Celková posadnutosť Japonskom sa tu odráža odvšadial. K Japonsku zaujímam postoj mŕtvej veľryby. Viem čo tam je za hudbu, viem čo robia, viem že to väčšina hrá s totálnym presvedčením ale čo ma desí je to, že najväčším vykrádačom (muziky) sa tam tlieska najviac. ale táto doba už prichádza aj k nám. Najväčší zlodeji , ktorý si nedali do názvu kapely názov "Cover Band" to neurobili len preto, lebo sa hambia ale už vykrádať sa nehambia a dokonca tak pesvedčivo, že ešte aj ceny za to dostanú. Celá Japonská scéna je týmto už dlho známa ale čo má môj absolútne hlboký rešpekt u nich, je fakt, že dokážu vytrvalo hrať aj 20 rokov v jednej kapele, čo už o niečom hovrí, že to asi nerobia z rozmaru a sprosté reči typu, no uáž sme starý a máme iné záujmy tam naštastie nikomu, nič nehovoria. Tochto sa u nás asi nedožijeme nikdy! Ďalej tu najdete rozhovory s Risposta, Mad Pigs, Napalmed, Tomorrow´s Hell, plus politika, recenzie, koncertné reportáže! Je tu toho fakt veľa a to ma teší. Ďalšia vec, čo mi je sympatická na tejto biblii, je fakt, že tu netlačia "zabehnuté" veci ,ale dostávaju tu priestor , skôr menej známe veci a to je fajn. Takže náhodou, ale fakt náhodou, ste HC veriaci a nestretli ste sa ešte s touto bibliou, tak vedzte, že z purgatória sa do konca vekov nevyhrabete!
orba@seznam.cz  alebo u vašich obľúbených dílerov!

Žiadne komentáre: