DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 25. septembra 2011

AGATHOCLES "This Is Not a Threat, it´s a Promise" LP 2010 (Selfmadegod Rec.)

Ako ja začať s touto legendou? Boli obdobia, keď som chcel mať všetko od nich, potom obdobie, že som sa toho zbavoval a teraz mám obdobie, že ich rešpektujem v plnej miere a naučil som sa nekupovať si všetky ich splitká , ktoré sú zväčša dosť nekvalitné, tak si občas od nich kúpim dáky ten full album. Ich album "Grind Is Protest" nebol zlý, mal fakt skvelé pecky ale tento sa im zase po dlhom čase podaril. Zvuk je ako keby vám gumeným kladivom udierali po ušiach (teda dobre, hnusne, silný) a dokonca už ani bicie keď začnú hrať, tak neutlačia do pozadia všetko ostatné ,až tak moc-) Nechápem len jedno, že v tomto štúdiu natáčali ich klasické albumy a tie znejú fakt super a teraz? Dúfam, že je to len zámena mena štúdia, lebo ináč si to nedokážem vysvetliť. Tu je ten zvuk o niečo lepší ako na predchádzajúcom albume ale stále je to ešte také dosť divné, ale na druhú stranu zaujímavé. Každopádne je to brutálne ako hrom!  Ale ináč všetko ostáva po starom. 23 vypalovačiek v klasickom duchu. Grindcore náklepy striedajú punkové riffy, do toho občas d-beatové pecky a čo je úplnou novinkou, tak to je ska! Jo! Ale hrajú to perfektne (vypočuj si to dole). Po dlhom čase od albumu "Mincer" sa mi znova začína páčiť AG a ja len dúfam, že prestanú už chrliť tie nezmyselné, nekvalitné nahrávky a sústredia sa v plnej miere na kvalitu.  Klobúk dole pred touto kapelou, klobúk dole pred výdržou a presvedčením leadra JanaAG. U mňa majú neohraničený rešpekt!!!
www.agathocles.com

Žiadne komentáre: